El dimecres 23 de setembre, el nostre alumne Dimas Gregori Verbo va ser elegit finalista del concurs del Departament de Mobilitat de Gandia «Si jo fora alcalde», activitat englobada dins de la setmana de la mobilitat de Gandia. Aquest concurs consistia en que tot l’alumnat de 5é, durant el curs passat, redactara una sèrie de propostes per a millorar Gandia en matèria de mobilitat o altres propostes semblants.

Dimas va participar en el plenari de l’Ajuntament, on va tindre l’oportunitat de presentar les seues propostes, juntament amb altres xiquets i xiquetes de la localitat, a l’Excel·lentíssim Senyor Alcalde, José Manuel Prieto. Durant l’acte, l’alcalde va escoltar amb atenció les diferents aportacions de l’alumnat i va prendre bona nota de les seues idees amb la finalitat de continuar construint una Gandia més accessible i sostenible.

Des del Col·legi Gregori Mayans, només podem sentir-nos orgullosos de la implicació i la preocupació del nostre alumnat per aquestes qüestions i, en especial, a Dimas, per la seua brillant exposició a la sala de plenaris de l’Ajuntament.

També volem agrair i posar en valor l’acompanyament i la tasca del professorat, que han estat al costat de l’alumnat durant aquest procés, fomentant la seua participació, iniciativa i compromís amb la ciutat.

Enhorabona, Dimas!